21 Temmuz 2017 Cuma
Bize Ulaşın
Künye
Lüleburgaz
Kırklareli
Edirne
Tekirdağ
Spor
Güncel Gündem
Resmi İlanlar
YAZARLAR
» son dakika haberler
Lüleburgaz 20°C
Açık
HABER DETAYI
Tatarköylü kursiyerlerden HEM’e ziyaret
Lüleburgaz # 20 Mayıs 2017 Cumartesi 07:39

Kaner AKANER

Lüleburgaz Halk Eğitim Merkezi’nde açılan Geleneksel Yıl Sonu Sergisi’ni  Tatarköy Giyim Kursu kursiyerleri ziyaret etti.

Tatarköylü Kursiyerleri Lüleburgaz Halk Eğitim Merkezi Müdürü İzzet Arslan ve Müdürü Yardımcısı Miyase Erdem Hırçın karşıladı.

Daha sonra hep birlikte ‘Yıl Sonu Sergisi’ gezildi. Tatarköylü kursiyerler açılan sergiyi çok beğendiklerini ifade ettiler.

Kursiyerler, Tatarköy’de yaptıkları çalışmaları sergilemek istediklerini ve sergi açmayı planladıklarını söylediler.

HEM Müdürü İzzet Arslan, gerçekleşen ziyaretten dolayı memnuniyetini ifade ederek kursiyerlere teşekkür etti.

 

Bu haber 527 defa okunmuştur.
YORUMLAR
DİĞER HABERLER
Taksim Trio Medikent’te sağlık taramasından geçti!
21.07.2017 09:30
Sıcaklar geliyor!
21.07.2017 09:29
Lüleburgaz’da Fenerbahçeliler Günü!
21.07.2017 09:27
‘Teşni olana merdiven dayayan çok olur Emin bey merdivenle geziyor’
-‘BAŞKAN YARDIMCISI ACİLEN İSTİFA ETMELİ’ -‘LÜLEBURGAZSPOR’A DESTEK VERMEDİLER KALÇASINI SALLAYAN ADAM 80 BİN LİRA ALDI’
21.07.2017 09:24
4. dönem listesi belli oldu
21.07.2017 09:23
Tiroid Nodülleri İçin Düzenli Kontrol Şart
Özel Balkan ve Derman Hastanesi Genel Cerrahi Uzmanı Op. Dr. Mehmet Akgün Tepeli
21.07.2017 09:21
‘Akıllı’ tabut!
Lüleburgaz’da Yeni Sanayi Sitesi’nde hizmet veren bir firma Türkiye’de daha önce hiç üretilmemiş olan içi krom dışı meşe kaplamalı, klimalı ve led ışıklı tabut üretmeye başladı. Tabutun üzerine yapılan cam bölme ve tabutun içine konan led ışık sayesinde cenazeyi görmek isteyenler tabutu açmadan tek tuşla ışığı yakarak cenazeyi görebiliyor, klimayı çalıştırabiliyor. Tabutun mekanizması araç şarjı ile de çalıştırılabiliyor. Firma ilk teslimatını İstanbul Büyükşehir Belediyesi’ne yapmaya hazırlanıyor.
20.07.2017 07:32
Genç yaşta ölümü yürekleri dağladı!
23 yaşında kansere yenilerek hayatını kaybeden Ozan Tokatlı’nın cenazesi gözyaşları arasında memleketi Ovacık’ta toprağa verildi.
20.07.2017 07:37
Turgutbey Caddesi’nde korkutan olay!
Lüleburgaz’da etkili olan sağanak yağışın ardından Turgutbey Caddesi’nde bir evin giriş yolu toprak kayması sonucu yıkıldı
20.07.2017 07:50
E-Gazete
Yazarlar
Anket
Hava Durumu
Facebook
Twitter