23 Ağustos 2017 Çarşamba
Bize Ulaşın
Künye
Lüleburgaz
Kırklareli
Edirne
Tekirdağ
Spor
Güncel Gündem
Resmi İlanlar
YAZARLAR
» son dakika haberler
Lüleburgaz 27°C
Parçalı Bulutlu
HABER DETAYI
Akşama kadar aynı görüntü!
Lüleburgaz # 19 Haziran 2017 Pazartesi 07:30

Tevfik İŞÇİ

Lüleburgaz çarşı merkezinde, İstanbul Caddesi ile Fatih Caddesi üzerinde görüntülenen çöp yığınları artık pes dedirtti.

Öğlen saatlerinde atılan çöpler vatandaşların yoğun bir şekilde kullandığı cadde üstünde akşama kadar durdu.

Zamansız olarak atılan çöplere bazı vatandaşlar tepki gösterirken, bazı vatandaşlar da ‘Çöp konteynırı olsa çöpleri en azından biz görmeyeceğiz’ dedi.

Bu haber 372 defa okunmuştur.
YORUMLAR
DİĞER HABERLER
‘Ya çıkarsa’ umudu!
Süper Loto’da 6 haftadır devreden büyük ikramiye dün saat 14:29 itibariyle 12 milyon 210 bin 727,32 TL’yi gördü. Çekilişe kadar 15 milyon lirayı bulması beklenen dev ikramiye için hayal kuranlar arasında emekli Banka Müdürü İsmet Yılmaz da bulunuyor.
23.08.2017 07:21
Eskort sitesi pahalıya patladı!
Lüleburgaz’da internetteki bir eskort sitesinden görüştüğü kadına 9 bin 860 TL kaptırdığını söyleyen kişi polise giderek şikayetçi oldu.
23.08.2017 07:18
627 milyon liralık yapı ruhsatı verildi!
Kırklareli’de 2017 yılının ilk 6 ayında belediyeler tarafından 627 milyon lira değerinde yapı ruhsatı verilirken, yapı ruhsatı verilen daire sayısı 4 bin 571 oldu.
23.08.2017 07:17
Pazar Yeri ‘ilaç’ değil ‘kanser’ oldu!
CHP Lüleburgaz İlçe Başkanı Özgür Kaya, Lüleburgaz’da semt pazarları kurulması talebine destek vererek; ‘Pazaryeri dolmuyor, oranın ulaşım sorununun olduğunu hepimiz biliyoruz. Semt pazarı sokak arasında kurulan pazar yeridir ve bunu trafiği ve oradaki yaşamı aksatmayacak şekilde yapabilirsiniz’
23.08.2017 07:09
Dolandırıcılara 10 bin TL kaptırdı!
Lüleburgaz’da bir kişi kendilerini polis ve savcı olarak tanıtan kişilerce 10 bin TL dolandırıldığını iddia etti.
23.08.2017 07:22
Öğrenci servisi muayeneleri başladı!
23.08.2017 07:24
Pınarhisar’da festival coşkusu başlıyor
23.08.2017 07:43
Lüleburgaz’da ‘çiğ süt’ toplantısı
İlçe Gıda ve Tarım Müdürü Abuzer Sağdıç, çiğ süt tebliği ile herkesin perakende satış yapamayacağını hatırlattı.
23.08.2017 07:36
Kadına şiddete karşı destek istediler!
Kadına yönelik şiddete ‘dur’ demek için Çanakkale’den bisikletleriyle yola çıkan 4 kadın Lüleburgaz’da basın açıklaması gerçekleştirdi.
23.08.2017 07:35
E-Gazete
Yazarlar
Anket
Hava Durumu
Facebook
Twitter