19 Ağustos 2017 Cumartesi
Bize Ulaşın
Künye
Lüleburgaz
Kırklareli
Edirne
Tekirdağ
Spor
Güncel Gündem
Resmi İlanlar
YAZARLAR
» son dakika haberler
Lüleburgaz 30°C
Açık
HABER DETAYI
50 kişiye 150 lira yardım!
Lüleburgaz # 19 Haziran 2017 Pazartesi 07:35

Tevfik İŞÇİ

Lüleburgaz Dere Mahallesi’nde ihtiyaç sahibi vatandaşlara maddi yardım yapıldı.

İsmini vermek istemeyen hayırsever iş adamı O.K tarafından Dere Mahallesi muhtarı Nuri Yavuz İşçioğlu aracılığı ile mahallede durumu iyi olmayan 50 vatandaşa 150’şer TL yardım yapıldı.

Dere Mahallesi muhtarı Nuri Yavuz İşçioğlu, ramazan ayının birçok şeye vesile olduğunu söylerken, hayırseverler sayesinde mahalle halkının ihtiyaçlarının giderildiğini söyledi.

Mahalle halkından ihtiyacı olanlara yaptığı maddi yardım dolayısıyla hayırsever iş adamına teşekkür eden İşçioğlu, gıda yardımlarının da geldikçe dağıtımını yaptıklarını kaydetti.

 

Bu haber 1246 defa okunmuştur.
YORUMLAR
DİĞER HABERLER
İşten çıkana ‘teşvik’!
Paşabahçe Kırklareli Fabrikası’ nda 10 Eylül 2017 tarihinde işine son verilmesi beklenen 289 işçiden kendi isteği ayrılacak olanlara teşvik ödemesi yapılacağı, başvuruların istihdam fazlası sayıya ulaşmaması halinde diğer çalışanların teşviksiz işten çıkarılacağı duyuruldu.
19.08.2017 07:26
‘Oflu Hoca’ Trakyalı olacak!
‘Oflu Hoca’ serisinin üçüncü filminin Lüleburgaz’da çekilmesi gündemde.
19.08.2017 07:48
'Kent Konseyi nerede?'
‘Çevre Yolu’ yapılması için düzenlenen imza kampanyasının öncüleri Lüleburgaz FM’de soruları yanıtladı. Şevki Vural, ‘Belediye Meclis üyeleri imza verdi mi?’ sorusuna ‘Verenler var’ diye cevap verdi. Programa katılan Mesut Sarıoğlu ise; ‘Kent Konseyi nerede?’ diye sordu.
18.08.2017 18:30
Uyuşturucu ile mücadelede ‘vites yükseltilecek’!
Lüleburgaz Uyuşturucu ile Mücadele Kurulu’ nun toplantısında yeni kararlar alındı. Lüleburgaz Kaymakamı Mustafa Kaya, uyuşturucu temininin önüne geçileceğini belirtirken, İlçe Jandarma Komutanı Nedim Dalgıç yıl içinde yaklaşık 1 milyon kök kenevir imha ettiklerini söyledi.
19.08.2017 07:31
Araçlarda ‘tek tip’ kamera olacak!
Lüleburgaz’da taşımacılık sektörü içerisinde farklı marka ve kalitede bulunan kameraların tek tip kaliteye ulaştırılması amacıyla toplantı düzenlendi.
19.08.2017 07:39
Fıkra gibi ‘tabela’!
Pınarhisar istikametinden Lüleburgaz’ a gelen kamyonların şehir içine girmesini önlemek amacıyla yerleştirilen yön tabelaları arasında ‘Kamyon giremez’ tabelası bulunması dikkat çekiyor.
19.08.2017 07:30
Virajı alamadı tarlaya uçtu!
​​​​​​​Tatarköy yolunda meydana gelen kazada 3 kişi yaralandı.
19.08.2017 07:47
Burada inekleri robotlar sağıyor!
Lely, Trakya’daki süt sığırcılığını Avrupa standartlarına taşımak için hayvan çiftliklerine verimlilik analizi ve danışmanlık hizmeti verecek. Trakya’da 5 çiftliğe hizmet veren Lely’nin Türkiye Genel Müdürü Jülide İyigün, Müsellim köyündeki hayvan çiftliğini ziyaret etti.
19.08.2017 07:24
Lüleburgaz’ a 2 yeni Üroloji Uzmanı!
Lüleburgaz Devlet Hastanesi’ nde Üroloji Uzmanı sayısı 4’ e yükseldi.
19.08.2017 07:17
E-Gazete
Yazarlar
Anket
Hava Durumu
Facebook
Twitter