24 Ocak 2018 Çarşamba
Bize Ulaşın
Künye
Lüleburgaz
Kırklareli
Edirne
Tekirdağ
Spor
Güncel Gündem
Resmi İlanlar
YAZARLAR
» son dakika haberler
Lüleburgaz -3°C
Açık
HABER DETAYI
Sakızköy’de 15 Temmuz şehitleri anıldı
Lüleburgaz # 17 Temmuz 2017 Pazartesi 07:03

Tevfik İŞÇİ

Lüleburgaz’a bağlı Sakızköy’de geçtiğimiz Cuma günü 15 Temmuz Şehitleri anıldı.

Köyün Hürriyet Mahallesi’nde yer alan Dernek Camiinde gerçekleştirilen anma programında  Cuma namazı öncesi ve sonrası dualar okunarak şehitler yad edildi.

Cuma namazı sonrasında ise cami imamı Ahmet Arslantaş organizasyonunda halkın desteği ile camii cemaatine yemek verildi.

Yemekte de yapılan dualar tüm şehitler ruhuna yad edilirken, yoğun katılım oldu.

Sakızköy muhtarı Fahrettin Dökme’nin de katıldığı program verilen yemeğin ardından sona erdi.

 

Bu haber 344 defa okunmuştur.
YORUMLAR
DİĞER HABERLER
BAĞIRA BAĞIRA GELDİ!
2010 ve 2015’te yaşanan taşkınların ardından Lüleburgaz 3’üncü kez korkuyu yaşadı. Lüleburgaz ve Saranlı derelerinin taşması sonucu Kümeevler mevkii sular altında kaldı. 4 aile AFAD tarafından kurtarılırken, yaklaşık 20 evde maddi hasar meydana geldi.
23.01.2018 07:46
Taşkın 1 can aldı!
Düğüncülü’de taşan dereden traktörüyle geçmek isteyen Feyzullah Kenar devrilen traktörün altında kalarak can verdi.
23.01.2018 07:46
Suda uyandılar!
Lüleburgaz Deresi’nin taşması sonucu evlerini su basan vatandaşlar büyük bir felaketten dönüldüğünü söylediler. Her yağmurda bu korkuyu yaşadıklarını söyleyen vatandaşlar zararlarının karşılanması için yardım ve taşkınlara önlem alınmasını istediler.
23.01.2018 07:45
Kalp krizi direksiyon başında yakaladı!
Lüleburgaz Ziraat Bankası’nın eski Müdürü Cengiz Atakan, kullandığı araçla TEM Otoyolu Sakızköy üst geçidinin ayaklarına çarptı. Kazada hayatını kaybeden Atakan’ın seyir halindeyken kalp krizi geçirdiği iddia edildi.
23.01.2018 07:44
“Tazminat istiyorsunuz belediyeyi savunmuyorsunuz” (video)
23.01.2018 07:27
Tüm gücüyle frene basmış! (video)
Lüleburgaz’da motosikletin otomobile çarptığı kazada motosiklet sürücüsünün ayakkabısı tüm gücüyle frene basması nedeniyle fren pedalına saplanmış halde bulundu.
23.01.2018 07:43
Babaeski sele teslim!
Babaeski’de taşkın nedeniyle evlerinde mahsur kalan vatandaşlar “Açız ekmek bekliyoruz” diye bağırdı.
23.01.2018 07:43
Esnaf Kefalet’te yeniden Özkan! (video)
Lüleburgaz Esnaf ve Sanatkarlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi’nin açık oylama ile yapılan seçiminde kazanan yeniden Fahri Özkan oldu. Seçimde sandık kurulması önergesi oy çokluğu ile reddedilirken Başkan Fahri Özkan; “Salonun hepsi ‘açık’ derken ben ‘kapalı’ diyemem” dedi.
23.01.2018 07:42
Sonunda yandı! (video)
23.01.2018 07:41
E-Gazete
Yazarlar
Anket
Hava Durumu
Facebook
Twitter