20 Kasım 2017 Pazartesi
Bize Ulaşın
Künye
Lüleburgaz
Kırklareli
Edirne
Tekirdağ
Spor
Güncel Gündem
Resmi İlanlar
YAZARLAR
» son dakika haberler
Lüleburgaz 5°C
Çok Bulutlu
HABER DETAYI
Bariyerlere çarpıp takla attı!
Yenibedir mevkiinde meydana gelen kazada bariyerlere çarparak takla atan araçtan 2 kişi hafif yaralı olarak kurtuldu.
Lüleburgaz # 12 Ağustos 2017 Cumartesi 07:43

Tevfik İŞÇİ

Lüleburgaz Yenibedir mevkiinde dün meydana gelen kazada kontrolden çıkan otomobil takla attı.

D-100 Karayolu Lüleburgaz istikametine gitmekte olan araç, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesiyle bariyerlere çarparak takla attı.

Kazada araçta sürücü ve araçta yolcu olarak bulunan bir kişi kazayı ufak sıyrıklarla atlatırken, haber verilmesi üzerine gelen ambulansta ayakta tedavileri yapıldı.

İtfaiye ekipleri olası bir yangına karşı olay yerinde önlem alırken, araç çağırılan çekici ile olay yerinden kaldırıldı.

 

Bu haber 2809 defa okunmuştur.
YORUMLAR
DİĞER HABERLER
BİZ NE ARA BÖYLE OLDUK Kİ !!!
20.11.2017 19:06
Esnaf Kefalet’te ‘zimmet’ şoku!
Aralarında Esnaf Kefalet Kooperatifi Başkanı Fahri Özkan’ın da bulunduğu 15 kişinin ‘zimmet’ suçuyla Ağır Ceza’da yargılanmalarına karar verildi.
20.11.2017 07:42
Domuzu böyle taşıdılar!
Lüleburgaz’da hafta sonu bir otomobilin üzerine bağlanan domuzu görenler şaşkınlık yaşadı.
20.11.2017 07:40
Bu sokağa 6 aydır gelen giden yok!
Lüleburgaz 8 Kasım Mahallesi’nde 6 ay önce bir sokakta su patlağı için parke taşları söken ekipler, açtıkları çukuru kapatıp söktükleri taşları yerine koymadan gittiler. Mahalle sakinleri belediyeye bildirmelerine rağmen 6 aydır gelen giden olmadığını söyledi.
20.11.2017 07:41
Hamitabat’ı Cumhurbaşkanı açacak!
Limak grubuna bağlı Hamitabat Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş.’nin açılışı Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın da katılımıyla gerçekleştirilecek. Daha önce 21 Kasım’da yapılacağı açıklanan tören ise ileri bir tarihe ertelendi.
20.11.2017 07:39
6 kilo 440 gramı 773 lira!
Lüleburgaz’da 6 kilo 440 gram gelen Kalkan balığı 773 liraya alıcısını bekledi.
20.11.2017 07:38
‘Lüleburgaz’ın sorunu çöp değil yönetim yolsuzluğudur’
Gazetemizin kurucularından Avukat Mesut Sarıoğlu, katıldığı radyo programında; ‘Lüleburgaz’ın çöpten daha büyük bir sorunu var. Yönetim yolsuzluğu sorunu yaşıyoruz’ dedi.
20.11.2017 09:33
Kansere yenik düştü!
20.11.2017 09:35
Bu hafta ‘0’ı göreceğiz!
20.11.2017 07:30
E-Gazete
Yazarlar
Anket
Hava Durumu
Facebook
Twitter