20 Kasım 2017 Pazartesi
Bize Ulaşın
Künye
Lüleburgaz
Kırklareli
Edirne
Tekirdağ
Spor
Güncel Gündem
Resmi İlanlar
YAZARLAR
» son dakika haberler
Lüleburgaz 5°C
Çok Bulutlu
HABER DETAYI
18’inci Sünnet Şenliği 18 Ağustos’ta
Lüleburgaz Belediyesi’nin işadamı Ali Osman Keçeci’nin katkılarıyla düzenlediği 18. Sünnet Şenliği 18 Ağustos’ta gerçekleştirilecek.
Lüleburgaz # 12 Ağustos 2017 Cumartesi 07:16

Haber Merkezi

Lüleburgaz Belediyesi’nin hayırsever işadamı Ali Osman Keçeci’nin katkılarıyla düzenlediği sünnet şölenlerinin 18’incisi bu yıl 18 Ağustos’ta gerçekleştirilecek.

18. Sünnet Şenliği’nin Kına Gecesi 14 Ağustos Pazartesi akşamı saat 20:30'da, düğün ise 18 Ağustos Cuma akşamı saat 21:00'da Kongre Meydanı'nda düzenlenecek.

Sünnet şenliğinin bu yılki konuğu ise Filiz Aris ve İstanbul Girls Orchestra olacak.

Bu haber 1186 defa okunmuştur.
YORUMLAR
DİĞER HABERLER
BİZ NE ARA BÖYLE OLDUK Kİ !!!
20.11.2017 19:06
Esnaf Kefalet’te ‘zimmet’ şoku!
Aralarında Esnaf Kefalet Kooperatifi Başkanı Fahri Özkan’ın da bulunduğu 15 kişinin ‘zimmet’ suçuyla Ağır Ceza’da yargılanmalarına karar verildi.
20.11.2017 07:42
Domuzu böyle taşıdılar!
Lüleburgaz’da hafta sonu bir otomobilin üzerine bağlanan domuzu görenler şaşkınlık yaşadı.
20.11.2017 07:40
Bu sokağa 6 aydır gelen giden yok!
Lüleburgaz 8 Kasım Mahallesi’nde 6 ay önce bir sokakta su patlağı için parke taşları söken ekipler, açtıkları çukuru kapatıp söktükleri taşları yerine koymadan gittiler. Mahalle sakinleri belediyeye bildirmelerine rağmen 6 aydır gelen giden olmadığını söyledi.
20.11.2017 07:41
Hamitabat’ı Cumhurbaşkanı açacak!
Limak grubuna bağlı Hamitabat Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş.’nin açılışı Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın da katılımıyla gerçekleştirilecek. Daha önce 21 Kasım’da yapılacağı açıklanan tören ise ileri bir tarihe ertelendi.
20.11.2017 07:39
6 kilo 440 gramı 773 lira!
Lüleburgaz’da 6 kilo 440 gram gelen Kalkan balığı 773 liraya alıcısını bekledi.
20.11.2017 07:38
‘Lüleburgaz’ın sorunu çöp değil yönetim yolsuzluğudur’
Gazetemizin kurucularından Avukat Mesut Sarıoğlu, katıldığı radyo programında; ‘Lüleburgaz’ın çöpten daha büyük bir sorunu var. Yönetim yolsuzluğu sorunu yaşıyoruz’ dedi.
20.11.2017 09:33
Kansere yenik düştü!
20.11.2017 09:35
Bu hafta ‘0’ı göreceğiz!
20.11.2017 07:30
E-Gazete
Yazarlar
Anket
Hava Durumu
Facebook
Twitter